• Dropshipping

Dropshipping

Współpracujemy ze sklepami internetowymi, stacjonarnarnymi, hurtowniami oraz sieciami handlowymi

Sprzedaż naszych artykułów możesz rozpocząć w szybki łatwy sposób, poniżej szczegóło instrukcja:

1. Rejestracja

www.pokastore.pl

Aby uzyskać dostęp do panelu klienta hurtowego konieczne jest założenie konta na platformie pokastore.pl. Służy do tego klawisz "Załóż konto" w prawym górnym rogu strony, następnie wypełnij formularz podając dokładne dane firmy, wraz z numerem NIP oraz dane kontaktowe

2. Weryfikacja i aktywacja konta

Pełny dostęp do cen hurtowych i stanów magazynowych uzyskuje się po weryfikacji zgłoszenia z naszej strony. Trwa to maksymalnie 24h o rejestracji. Po pozytywnej weryfikacji udostępniamy pełny dostęp do panelu hurtowego.

3. Pliki integracyjne

W celu ułatwienia sprzedaży naszych produktów oferujemy nieodpłatnie pliki integracyjne z naszą bieżącą ofertą oraz stanem magazynowym. Na życzenie udostępniamy linki do plików integracyjnych w formacie xml, csv, html, excel.

3. Składanie zamówień

Po zalogowaniu się w naszym serwisie, można składać zamówienia. W karcie produktu znajdują się szczegółowe informacje o kosztach wysyłki, możliwych metodach dostawy oraz ilości sztuk mieszczących się w jednym opakowaniu wysyłkowym.

Ceny brutto z uwzględnionym rabatem będą widoczne po wejściu w kartę danego produktu w pozycji. Przekreślona cena jest minimlaną ceną sugerowaną sprzedaży.
Sam zakup produktu dokonuje się jak w normalnym sklepie internetowym przez dodanie produktów do koszyka oraz dalszą finalizację zamówienia.

Kolejnym krokiem jest wybór formy dostawy i płatności oraz potwierdzenie zamówienia.

4. Płatności

W celu dokonania płatności wybierz jedną z możliwych opcji:

- przelew tradycyjny (honorujemy przesłane w mailu zwrotnym z potwierdzeniem złożenia zamówienia, potwierdzenie wpłaty/przelewu - zamówienie trafia do realizacja  zaraz po otrzymaniu potwierdzenie )

- payu

- pobranie - nie realizujemy zamówień droppshipingowych "za pobraniem" ! W celu realizacji pobraniowego zamówienia droppshipingowego przyślij do nas własną etykietę kurierską (jesteśmy codziennie obsługiwani przez DPD, INPOST i POCZTĘ POLSKĄ)

- nie udzielamy kredytów kupieckich.

5. Dostawa / wysyłka  z własną etykietą

Zamówienia złożone do godz. 12.00 staramy się realizować tego samego dnia. Czas wysyłki określony w karcie produktu np. 24h (kolejny dzień roboczy), jest maksymalnym czasem wysłania zamówienia z naszej strony.

Obsługujemy etykiety własne naszych klientów z  firmy DPD oraz INPOST (paczkomaty)

Adres nadania dla DPD:

K-Tech.

ul. Poziomkowa 3

77-100 Bytów

tel. 598221291

 

Adres nadania dla INPOST:

POP-BYO2

Etykiety INPOST - codziennie przesyłki Inpost zostają przez nas dostarczane do POP INPOST.

Adres nadania dla Poczty Polskiej:

FUP Bytów (350472)

Istnieje możliwość przesłania do nas własnej etykiety innej firmy kurierskiej, ale prosimy o wezwanie kuriera po odbiór we własnym zakresie. Codzienne odbiory jedynie DPD i INPOST i POCZTA POLSKA.

Zamówienia o wartości powyżej  3000 zł brutto realizujemy na nasz koszt.

"Etykiety własne" prosimy przesyłać w mailu zwrotnym z potwierdzeniem zamówienia.

Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku, zadeklarowaną podczas składania zamówienia formą dostawy. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu wysyłki z przyczyn niezaleźnych od nas.

INPOST PACZKOMATY

Wielkość opakowania oraz maksymalna ilość sztuk dla przesyłki paczkomatowej znajduje się w opisie produktu.

6. Rabaty

W zamówieniach powyżej 3 000 zł istnieje możliwość udzielenia dodatkowego rabatu, w tym celu prosimy o kontakt bezpośredni na e-mail info@pokastore.pl lub kontakt telefoniczny.



Dodatkowe informacje:

- pliki integracyjne zawierają conajmniej jedno zdjęcie produktu oraz opis.

- zgłoszenie reklamacji prosimy o przesyłanie na adres: info@pokastore.pl

- nie udzielamy kredytów kupieckich

- nie obsługujemy zwrotów od klientów dropshippingowych.

- na "etykietach własnych" prosimy o dopisywanie naszego numeru zamówienia, ułatwi nam to ewentualną obsługę przesyłki nieodebranej przez klienta.

- w razie pytań jesteśmy do dyspozycji: info@pokastore.pl

 

 

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny